Encyclopedie   Over   Pantheon   RSS Feed   Thesaurus    Tijdschriften    Wijzigingen   Zoekmachine   

dinsdag 16 juni 2009

De Belezen Kater

Naast mijn originele blog ben ik bij Blogger deze tweede blog begonnen onder de naam De Belezen Kater. De eerste en belangrijkste vormvereiste van deze blogrol zal zijn dat ieder onderwerpsveld van een bericht de titel zal zijn van een boek, tijdschrift, DVD, PC-Game. De body van het bericht dient te bestaan uit een afbeelding en de bibliografische referentie. Het kan dan verder aangevuld worden met een samenvatting, bespreking, aanhalingen edm.

In eerste instantie wil ik hier een overzicht geven van media uit mijn collectie zoals tijdschriften, DVD's en Games, waarvoor in LibraryThing geen ruimte is. Tevens zal ik mijn boekenaanwinsten hier plaatsen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten